Proč vás potřebujeme
Rozšiřujeme naši společnost, neustále rosteme, máme velké cíle a spoustu možností rozvoje před sebou. Přibývá nám práce a jsme ochotni se o ni s vámi podělit. Hledáme někoho, kdo to umí s financemi.
Co vás čeká
vedení finanční oblasti
komplexní zodpovědnost za veškeré svěřené finanční záležitosti (finance, controlling, účetnictví apod.) společnosti
zodpovědnost za přípravu ročního finančního plánu, průběžná kontrola plnění, sledování stavu hospodaření
zajištění finančního reportingu vedení firmy
práce s rozpočtem projektů, průběžné úpravy, sledování čerpání a finanční řízení jednotlivých projektů
kontrola a řízení dalších souvisejících finančních a administrativních procesů
nastavování a optimalizace procesů v rámci ekonomického a finančního řízení společnosti
řízení cash-flow společnosti
komunikace s bankami, daňovými a účetními poradci
Požadujeme
SS/VŠ vzdělání nejlépe ekonomického zaměření
znalost financí, rozpočtů a účetnictví
dobré komunikační, analytické a prezentační dovednosti
zkušenost s vedením týmu
základní orientace v daních
MS Office (Word, Excel)
Co nabízíme
zázemí stabilní, rozvíjející se české společnosti
služební automobil i k soukromým účelům
notebook, telefon, volno nad rámec řádné dovolené, Multisport karta a další benefity
moderní a přátelské prostředí
místo výkonu práce Poděbrady

Michaela Bílá
HR Business Partner
michaela.bila@louda.cz
+420 601 300 789