Skladové vozy
3995 vozů ihned k dodání
Operativní leasing
Vozy za férovou měsíční splátku a ihned
Ojeté vozy - Louda Auto+
1174 ojetých vozů skladem
Výkup vozů
Vykoupíme váš vůz za hotové
Servis / Asistenční služby
Objednejte se online
Louda Key Box
NOVINKA

Louda Key Box

NOVĚ - Praha Kolbenova, Pardubice Hradecká

Objednat se na servis Praha Objednat se na servis Pardubice

Key Box vám zjednoduší servis auta!

Co je Keybox?

Představuje automat, který umožní průběh celého servisního procesu bezkontaktně – tedy bez nutnosti osobního kontaktu se servisním technikem. Jedná se o maximální flexibilitu pro zákazníky od předání a vyzvednutí vozidla po provedení domluvených servisních úkonů se zákazníkem. Samozřejmostí je po celou dobu opravy plná informovanost o stavu vozidla.

Proč využívat Keybox? Rychlost, bezpečnost, bezkontaktnost

Celý servis obstará zcela bezkontaktně – nevyžaduje osobní kontakt.

100 % flexibilita – dostupný 24 hodin, 7 dní v týdnu – klienti nejsou limitováni pevnou otevírací dobou.

Jak to funguje?

  • Do servisu Louda Auto se objednáte prostřednictvím online formuláře. Uvedete, že máte zájem o využití bezkontaktního předání (Key Box).
  • Pracovník servisu zarezervuje schránku v KeyBoxu a systém odešle první SMS s doplňujícími informacemi a druhou s PIN kódem.
  • Jakmile zákazník zaparkuje své vozidlo na vyhrazených místech na parkovišti servisu, uzamkne jej.
  • Jděte ke Keyboxu umístěného u hlavních dveří budovy.
  • Máte-li objednávku, zadejte číslo zakázky, následně se Vám otevře trezorová schránka, do které vložíte klíče od vozu s potřebnými dokumenty. Schránku uzavřete a zkontrolujte, zda je řádně zavřena.
  • Nemáte-li objednávku, zadáte pouze SPZ vozidla s Vašimi kontaktními údaji. Následně se Vám otevře trezorová schránka, do které vložíte klíče od vozu s potřebnými dokumenty. Schránku uzavřete a zkontrolujte, zda je řádně zavřena.
  • Okamžikem uzavření schránky Keybox odešle automaticky informaci o Vašem vozidle, že byl přistavěn na servis.
  • Po příchodu servisního technika na parkoviště následuje nafocení vozu a poté vyzvedne klíče z Keyboxu a sepíše zakázkový list. Pokud je to nezbytné, kontaktuje zákazníka pro upřesnění detailů.
  • Zakázkový list je Vám následně zaslán prostřednictvím e-mailu k potvrzení. Po potvrzení z vaší strany se na vozidle začíná pracovat.
  • Během servisních úkonů je technik s Vámi ve standardním telefonickém či emailovém spojení.
  • Po dokončení servisních úkonů je možné vozidlo převzít stejným způsobem, jako bylo převzato do servisu. Je nutné o této službě technika informovat, aby vozidlo pro převzetí připravil nebo vůz můžete vyzvednout osobně.
  • Servisní poradce vloží klíče a dokumenty do trezorové schránky, odešle informaci, že Vaše vozidlo je připraveno k vyzvednutí.
  • Na svůj telefon obdržíte PIN kód, který slouží pro otevření schránky a zároveň potvrzení vaší identity, SMS obsahuje částku za opravu Vašeho vozu.
  • V případě, že se nejedná o již zaplacený úkon, po otevření Keyboxu je nutné nejen zadat PIN, ale i provedení bezhotovostní platby pomocí platebního terminálu, který je součástí Keyboxu Louda Auto.
  • Fakturu za opravu naleznete ve voze.
  • O výhodách bezkontaktního předání pomocí Keyboxu se můžete podělit se svými kolegy či s přáteli.

Využití této služby je možné také jednorázově, mohu tedy vůz předat běžným způsobem a vyzvednout po pracovní době, nebo obráceně, jak se mi to časově hodí.