Skladové vozy
1390 vozů ihned k dodání
Operativní leasing
Vozy za férovou měsíční splátku a ihned
Ojeté vozy
486 ojetých vozů skladem
Výkup vozů
Vykoupíme váš vůz za hotové
Servis / Asistenční služby
Objednejte se online

Revoluční nový Volkswagen Tiguan

Volkswagen

Čím se změnil nový model proti jeho předchůdci?


U nového Volkswagenu Tiguanu se jedná více o revoluci, než evoluci. V prvé řadě vůz stojí na modulární platformě MQB, přičemž dostal zajímavější proporce – je delší, nižší a širší. S celkovou délkou 4486 mm se prodloužil o 60 mm, rozvor se zvětšil o 77 mm na 2681 mm. Na výšku pak druhá generace Tiguanu měří 1632 mm, což je o 33 mm méně než předchůdce, přičemž je o 30 mm širší, má 1839 mm.

Z hlediska vnějšího designu se změnilo opravdu mnohé, ostřejší hrany na to nevypadají, ale automobil má lepší hodnotu aerodynamického odporu, a to cx=0,31. Celý vůz pak má sebejistější postoj a zejména záď není podobná ničemu jinému v portfoliu VW. Automobil se pak představuje rovnou ve třech verzích - sportovní R-Line, pak se standardním designem, nechybí ani offroadový paket.

 

Prvotřídní interiér a velký prostor

Uvnitř najdeme zcela novou přístrojovou desku s digitálním přístrojovým štítem. Minimálně stejně důležité však je, že se podařilo zvětšit interiér o 26 mm, přičemž cestující na zadních sedadlech mají dokonce o 29 mm více místa na kolena. Zavazadlový prostor pak nabízí objem 615 litrů (+145 l oproti předchůdci), po sklopení zadních sedadel až 1655 l. Ve výbavě vozu nechybí head up displej (poprvé pro SUV Volkswagenu) či synchronizace s chytrým telefonem. Samozřejmostí jsou bezpečnostní a komfortní prvky, třeba adaptivní tempomat, kamery okolo celého vozu nebo systém Emergency assist, který rozpozná, když řidič přestane reagovat a vůz samovolně zastaví. Očekávejte také sedadla ergoActive a panoramatické střešní okno o rozměru 870 x 1364 mm.

 

 

Verze motoru a pohon všech kol

Pod kapotou se nachází osm pohonných jednotek, čtyři zážehové a čtyři vznětové, přičemž nejsilnější dvoulitrový turbodiesel Bi-TDI má až 176 kW. Další dvoulitrové jednotky nabídnou 140 a 110 kW, základ pak tvoří diesel s 85 kW. U benzinů vše začíná dvěma verzemi motoru 1.4 TSI, a to 92 a 110 kW, pokračuje přes 1.8 TSI/132 kW a vrcholí motorem 2.0 TSI/162 kW. Základní agregáty mají pohon předních kol, ostatní pak nabízejí možnost mít i čtyřkolku. Jednotky pro nový Tiguan mají být až o 24 procent úspornější.

Vozy s pohonem všech kol 4Motion dostanou vyšší světlost podvozku, a to o 11 mm, tedy celkově 200 mm namísto 189 mm. Když si objednáte offroadovou variantu, pak bude nájezdový úhel činit 25,6 stupně místo standardních 18,3. Vzadu je úhel vždy stejný, a to 24,7 stupně. Novinkou pro tohle SUV pak je systém řízení elektroniky pohonu všech kol 4Motion Active Control, kde se dá přepínat mezi čtyřmi různými režimy pro jízdu mimo zpevněné cesty – offroad, offroad individual, snow a onroad. Zadní kola jsou připojována spojkou haldex páté generace. Tiguan pak umožňuje tahat přívěsy o hmotnosti až 2500 kg!
 


 

 

Vedle sériové verze tohoto Volkswagenu se ve Frankfurtu představí rovněž koncept Tiguan GTE, který využívá plug-in hybridního pohonného ústrojí. Vůz má výkon 160 kW a dokáže čistě na elektřinu ujet až 50 km. Průměrná spotřeba vozu v evropském měřícím cyklu činí 1,9 litru na sto kilometrů, což odpovídá emisím 42 g/km. Vůz má navíc na střeše solární modul. Ten by měl během roku vytvořit tolik energie, že auto zvládne ujet navíc až 1000 km (v závislosti na intenzitě slunečního svitu, třeba v Německu by to mělo být o polovinu méně). 

Od data předání do tisku nebo uveřejnění na internetu mohlo dojít k úpravám. Fotografie mohou zobrazovat i příslušenství nebo zvláštní výbavu, která není součástí dané zvolené specifikace vozidla. Pro aktuální informace o cenách, výbavě, akčních modelech či možnosti kombinací jednotlivých mimořádných výbav se obracejte na naše prodejce.

Cena Audi e-tron GT se vejde pod 3 mil. Kč, nabídne výkon až 598 koní

Audi vždy vyrábělo skvělé sportovní vozy, kterým nechyběl vysoký výkon a současně elegance. Doba a její emisní limity ovšem nepřejí naftovým osmiválcům. Na český trh již dorazil zcela nový model Audi e-tron GT, designově úchvatný…

Cena nové Škody Fabia 4 je zatím tajná

Termín příchodu nové Škody Fabia čtvrté generace do prodeje se stává automobilovou událostí roku 2021, tento malý vůz u nás patří mezi dlouhodobě nejprodávanější modely. Jaká bude cena nové Škody Fabie 4? Podle odhadů expertů by se mohla…

Volkswagen chystá novou kategorii vozů - CUV

Současná móda vozů SUV (sport utility vehicle) se brzy rozšíří o novou kategorii CUV (crossover utility vehicle). Přichází s ní automobilka Volkswagen, slibuje si od ní spojení výhod malého SUV a běžných kompaktních vozů. Volkswagen…

Octavia je ve finále!

Tři ze sedmi finalistů soutěže evropské Auto roku 2021 si můžete koupit i u nás v Louda Auto. Mezi sedmi nově odhalenými finalisty je trochu nečekaně i Škoda Octavia IV a také Cupra Formentor. Trojici vozů, které si můžete prohlédnout i u…

Zpět na novinky
Login Login
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace