Náplň práce:
- příjem garančních zakázek a jejich zpracování – zodpovědnost za včasné vyřešení garančních zakázek a jejich kvalitu
- samotné posuzování garančních závad
- administrativa spjatá s řešením garancí
- správa garančního skladu
- spolupráce na garančním auditu
- přímá komunikace se zákazníky
Požadujeme:
- středoškolské vzdělání, technický směr výhodou
- znalost práce na PC, ŘP skupiny B
- časová flexibilita, komunikativnost a profesionální vystupování
- zákaznicky orientovaný přístup
Nabízíme:
- zázemí stabilní, rozvíjející se české společnosti
- práce na HPP
- zaměstnanecký benefitní program (3 dny placeného volna nad rámec dovolené, služební telefon, příspěvek na stravování, výhodné mobilní tarify do rodiny, slevy na servisování vlastního vozu, firemní rekreační zařízení a jiné)

Michaela Bílá
HR Business Partner
michaela.bila@louda.cz
+420 601 300 789