Skladové vozy
1652 vozů ihned k dodání
Operativní leasing
Vozy za férovou měsíční splátku a ihned
Ojeté vozy
554 ojetých vozů skladem
Výkup vozů
Vykoupíme váš vůz za hotové
Servis / Asistenční služby
Autorizované servisní služby

Michal David: Moje první auto byl Žigulík a po týdnu jsem ho odřel

Louda Auto

11.02.2019

Víte, jaký je Michal David řidič? Jaké bylo jeho první auto? A proč jezdí po koncertech škodovkami? Nejen na to, jsme se ho zeptali, když si u nás vyzvedával svůj nový vůz ŠKODA Superb.

 

O vás je známo, že jste velký milovník aut. Jakým způsobem si vybíráte, co si zaparkujete ve své garáži?

Pravidelně měním auta po 3 letech. Buď mi dojde úvěrová nebo leasingová smlouva. A většinou po těch 3 letech auto vrátím na akontaci a jedu další kolo. A vždycky si to vybírám podle toho, co se mi líbí. Dost také dělají reklamy v televizi. Já si myslím, že když se v televizi podíváte na nějakou reklamu a to auto vás zaujme, tak je to jedna z možností výběrů. Teď sice jezdím Cadillacem a toho jsem v reklamě neviděl. Vždycky jsem si ale přál americké auto, protože to jsem ještě neměl. Tohle přání mám už asi 5 nebo 6 let. Jezdil jsem celou řadou jiných. Audinou, BMW, Jaguárem, ale ne americkým. Takže proto teď jezdím tím, čím jezdím.

Auto není malá investice, jak si vybíráte autosalon do kterého půjdete?

Tak v mém postavení už trochu záleží na tom, jaký barter vymyslíme, a který autosalon se chce stát mým reklamním partnerem. Ale každopádně na koncerty a vystoupení jsme vždycky jezdili Škodovkama. Teď mám Škodu Superb  a ta je ideální k dopravení se na má vystoupení a koncerty. Protože Superb jednak je spolehlivý, jednak je prostorný, takže se nám tam vejde hodně věcí. Třeba i nástroje, když je potřeba je převézt. A je strašně pohodlný, takže na něj nedám dopustit.

Jaké bylo vaše první auto?

To si vzpomínám, byl to Žigulik, oranžovej kombík. Vozil jsem v něm svoje těžké elektronické Fender piano, které jsem vozil na koncerty. A dokonce si pamatuju, že jsem ho měl týden a že jsem ho hned naboural. Tenkrát byla vlhká vozovka. A nějak jsem to tam nezvládl. Takže to auto šlo za týden do opravy. :-) 

gu

 

Během vašeho povolání jste často na cestách, co je pro vás klíčové při rozhodování, čím zrovna pojedete?

U nás je to tak, že já mám auto svoje, manželka má svoje a dcera taky. No a pak mám od vás Superba. A pak záleží na situaci. Když jedeme třeba někam za Prahu nebo na koncerty nebo někam dál, tak to jezdím Superbem. V Praze a soukromé věci, poté zařizuji svým soukromým autem.

Kolik kilometrů zhruba ročně ujedete?

Najedu po těch vystoupeních a koncertech ročně asi 50 až 60  tisíc kilometrů. K tomu samozřejmě se svým autem najedu něco kolem 20 tisíc, takže ročně to dělá nějakých 80 tisíc. Proto je pak pro mě výběr auta důležitý. Chci hlavně, aby bylo pohodlné a bezpečné a aby mě někde nenechalo viset.

Jaké je vaše vysněné auto?

Úplně vysněné auto nemám. Jako třeba ty mladí kluci, kteří chtějí mít jednou Ferrari. Já k těmhle sportovním autům moc nelnu, protože jsou hrozně tvrdý a nepohodlný. Zvlášť když jsem taky menšího vzrůstu. Takže si do nich sednu a už nevidím vůbec nic. Proto mě třeba Ferrari nikdy moc nelákalo. Ale krásné auto je teď třeba to poslední Bentley, ukazovali ho v televizi. Sice o něm říkají, že je auto pro dámy a pro děvčata, ale mně to moc pro dámy nepřišlo.  

jio

 

Popište nám, jaký jste řidič?

Tak já řídím od svých 18 let, a za tu dobu jsem měl jen jednu nebo dvě bouračky a ani ne velké. Takže si myslím, že jsem jako řidič spolehlivý. Body taky zatím mám všechny. Jezdím možná trochu rychleji. To úplně striktně nedodržuji a občas si trochu šlápnu víc na plyn :-)

Co vám vadí na chování českých řidičů?

Nejvíc mi vadí řidiči, co jezdí pomalu v levém pruhu na dálnici. Nevím, co je to za zvyk. Já, když předjedu třeba kamion, tak se pak vrátím zpět do pravého pruhu, ale řada českých řidičů ne. Vidí třeba 2 kamiony, které jsou od sebe kilometr, a jedou si dál v tom levém pruhu 120, dokud nepředjedou oba dva. To vždycky můžu zešílet. A pak mi hodně vadí, a to teda nedělám, netolerantnost a agresivita. Třeba v Praze, když jsou kolony a vy potřebujete zajet do jiného pruhu, tak ne aby vás lidi pustili, ale často si někteří řidiči úpěnlivě drží to svoje místo. Tak co s tím nadělám. Ale tak to máme asi všichni stejně.

Jak se těšíte na jarní turné?

Na jarní turné se už těším, takže doufám, že se tam uvidíme. Jedno vystoupení mám i v Kolíně, tak třeba se i sám pan Louda přijde na koncert podívat. Všechny vás zvu. Přijďte si všichni zatrsat a pobavit se.

uii

 

 

Renault Clio v novém vydání - luxusnější a elegantnější

Renault Clio přijíždí na scénu už v pátém provedení. Pořád je to malý a praktický vůz. Nová generace se vyznačuje přepracovaným interiérem, novým podvozkem a velkým výběrem nabízených motorizací.  Na první pohled... ...se…

Zveřejněno 11.09.2019

Nejvýkonnější motor na evropském trhu v Audi SQ8!

Audi představuje vrcholný model rodiny Q - nejvýkonnější SUV na evropském trhu Audi SQ8. Pod jeho kapotou se skrývá osmiválcový vznětový motor V8 Biturbo s 435 k.  Audi SQ8 s 4.0 TDI: nedostižný a přitom hospodárný Nové Audi…

Zveřejněno 19.08.2019

Čtvrtá generace Audi A6 allroad quattro s unikátním podvozkem

Nová čtvrtá generace A6 allroad přichází na trh rok po uvedení nové Audi A6. Verze allroad přináší řadu novinek - vylepšený podvozek nebo nové výkonné motory. A6 allroad je ale i nadále auto, které nabízí působivý design,…

Zveřejněno 19.08.2019

Nový Ford Ranger Raptor dorazil do Evropy!

Robustní Ford Ranger Raptor je stvořen pro dobrodružnou jízdu v terénu. To mu umožňuje mohutné šasi, speciální odpružení a pneumatiky, motor EcoBlue o výkonu 157 kW a točivém momentu 500 Nm, 10stupňová samočinná převodovka a Terrain…

Zveřejněno 18.08.2019
Zpět na novinky
Login Login
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace